Strony

środa, 11 maja 2016

sun




Pogoda wciąż nas rozpieszcza! Jaka szkoda, że wzięłam ze sobą do Bydgoszczy tak mało letnich ubrań! Codziennie ubieram jakieś podarte dżinsy z nadzieją, że dzięki temu nie będzie mi aż tak gorąco :) Ale absolutnie nie narzekam! No chyba, że na to, że zamiast korzystać ze słońca siedzę na uczelni.. Ale miałam już nie pisać o uczelni i o nauce!
Tak więc zostawiam was z moimi selfie, które zrobiłam dzisiaj rano, żeby nie robić na blogu zastoju. Może jutro albo w weekend uda mi się zrobić jakieś zdjęcia... Miłego wieczoru!

The weather is still amazing! I wish I had more summer clothes here in Bydgoszcz! I wear ripped-jeans everyday with hope that it will help me to be cooled down :) But I'm not complaining! I love sun and warm!
So, I leave you with my selfies which I have taken today in the morning in order to avoid stagnancy on the blog. I'll try take some photos tommorow or during the weekend... Have a nice evening!

1 komentarz:

  1. Miło,że moje uwagi mają dla Ciebie znaczenie:)

    Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń