Strony

niedziela, 8 maja 2016

Koszalin
















cap - Adidas
top - Bershka
jeans - Pull&Bear
jacket - second hand
shoes - Converse
   
fot. by Marcin

Zakochałam się w bomberce ze zdjęć! Wygrzebałam ją ostatnio w lumpeksie dla mojego chłopaka. Miałam nadzieję, że mu się nie spodoba i ją sobie wezmę, ale niestety... :) Ale na szczęście pozwolił mi zrobić sobie w niej zdjęcia! :)
Uwielbiam Koszalin! Małe miasto, w którym jest wszystko czego potrzebujesz, nie czujesz się w nim przytłoczony, znasz każdy zakątek, potrzebujesz tylko 20 minut żeby dojechać nad morze i.... SĄ NAJLEPSZE LUMPEKSY W JAKICH BYŁAM!

I fell in love with this bomber jacket! I found it in second-hand for my boyfriend. I had hoped that he didn't like it and I could take it but unfortunately... :) Luckily, he allowed me take some photos in this jacket! :)
I love Koszalin! This is a little city in which you can find whatever you want, you are not overwhelmed, you know every corner, you can reach the sea within only 20 minutes and... THERE ARE THE BEST SECOND-HANDS I'VE EVER BEEN!

1 komentarz: