Strony

niedziela, 22 maja 2016

Lonely Sunday






Dawno nie miałam tak nudnego weekendu! Jak już pisałam jestem chora i niestety zamiast się polepszać tylko się pogarsza.. teraz poza bolącym gardłem jest jeszcze katar i początki kaszlu -,- Ale dzisiaj już nie mogłam wytrzymać w domu, bo pogoda jest cudowna! Więc stwierdziłam, że muszę wyjść bo dostanę depresji! A z racji tego, że nie miałam z kim, wyszłam sama :) Poszłam pouczyć się do parku, a na pocieszenie kupiłam sobie lody i były to jedne z lepszych jakie jadłam! Polecam lodziarnię "Foka" w Bydgoszczy! 

I hadn't had such a boring weekend for a long time! As I have already written, I'm sick. And nothing is going to be better. Today I woke up with a runny nose and cough -,- But I couldn't stand sitting at home anymore. I also had had anyone to go out with so I have gone out alone :) I went to the park to learn. I also bought some ice to make myself happy :D The best ice I have ever eaten!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz