Strony

niedziela, 29 maja 2016


Długi weekend dobiegł końca! Tak jak się spodziewałam, zleciał szybciej niż powinien... i zabrakło mi czasu na zrobienie wszystkiego, co sobie zaplanowałam... Ale spędziłam czas z rodziną, z przyjaciółmi, z moim pieskiem, więc jestem zadowolona! Dawno nie zjadłam tyle kiełbasek z grilla! Nie mówiąc już o ciastach mojej mamy, cukierkach i lodach! Od jutra wracam do ćwiczeń i do zdrowego jedzenia! I psychicznie i fizycznie czuję się o wiele lepiej prowadząc zdrowy tryb życia. Polecam każdemu! :)
 Teraz czeka mnie ciężki czas na uczelni (sesja!!!!), więc trzymajcie kciuki! I ja również życzę powodzenia wszystkim studentom! 

The long weekend passed much faster than it should. There wasn't enough time to do everything what I've planned. But I spent time with my family, friends, and my doggie so I'm satisfied! It's been a long time since I had eaten so much barbeque! Not to mention my mum's cakes, bonbons and ice creams! But tommorow I'm going to come back to excercises and healthy food. I feel much better leading a healthy lifestyle. I recommend it everyone! :)
There will be a hard time for every student in Poland (examination session!!!!), so keep your fingers crossed!

1 komentarz: