Strony

poniedziałek, 23 maja 2016

Last Summer































Jak ja tęsknię za wakacjami! Mimo, że ponad dwa miesiące pracowałam (codziennie po min. 10h!), to były jedne z najlepszych wakacji w moim życiu! Spędzone ze świetnymi ludźmi, w świetnej atmosferze, we wspaniałym miejscu! Nigdy w życiu nie wypiłam tyle alkoholu, nigdy nie byłam aż tak opalona i nigdy nie widziałam tak pięknych zachodów słońca. Często narzekałam, miałam dosyć, tęskniłam za domem, ale teraz widzę, że ten czas to wspomnienia, do których teraz wracam z taaaaakiiiiiim uśmiechem :) Czekam na koniec sesji, którą mam nadzieję, że zdam i na kolejne dwa miesiące przygody :) 

I miss summer so much! Despite the fact that I have worked more than 2 months (min. 10h everyday), this was the best time in my life! A lot of great people, great atmosphere and a magic place! I have never drunk so much alcohol, I have never been such tanned and I have never seen so beautiful sunsets. I complained very often, but now I know - these are the memories to whom I come back with such a biiiiiiiiiiiig smile :) I'm waiting for the end of final exams (I wish I passed) and two more months of adventure :)

1 komentarz: