Strony

czwartek, 5 maja 2016

Bremen










fot. by Marcin

cap - Adidas
jacket - Lee
shirt - second hand
jeans - Stradivarius
shoes - Converse

Zdjęcia z ostatniego dnia naszej majówki w Bremen. Paradoksalnie, jak przyjechaliśmy padał deszcz, a jak mieliśmy już wyjeżdżać pogoda była taka jak na zdjęciach! Tak czy inaczej było świetnie! Grill, tony słodyczy, śmieciowe jedzenie, alkohol, mnóstwo śmiechu i dużo, dużo innych rzeczy... Właśnie tego potrzebowałam przez ostatnie dni! Wymarzone zakończenie mojego nastoletniego życia... Teraz tylko ciężko mi wrócić do codziennej rutyny. Od poniedziałku... :)
Postanowiłam sobie odrobinę przedłużyć majówkę i zamiast do Bydgoszczy przyjechałam do mojego Wałdowa! :) Pogoda jest cudowna, zamierzam to wykorzystać i zabrać mojego pieska na spacer! :)

PS Czapkę ze zdjęcia zobaczycie jeszcze nie raz na blogu, bo ostatnio noszę ją non-stop! 

Photos from our long weekend in Bremen. Paradoxically, the weather had been being awful when we had arrived, but it has been wonderful when we left! Anyway the whole weekend was great! Barbeque, a lot of sweets, fast-foods, alcohol and sooooo much laugh! This is what I've needed within last few days! The best end of my teenage life... But now it is so hard to come back to everyday routine!
I had decided to extend the weekend and I've arrived to my family home instead of Bydgoszcz! :) The weather is awesome, I'm going to take my dog for a long walk! :)

PS The cap from the pictures you'll see yet several times on the blog because I wear it all the time!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz