Strony

sobota, 4 czerwca 2016

nighty








dress - H&M
jacket - Levis
bag - present
shoes - Big Star
Właśnie wróciłam z miasta (jest 2:30 :)) i stwierdziłam, że to idealny moment na zrobienie posta! Jutro mam zamiar się uczyć, więc chcę zaoszczędzić jak najwięcej czasu. Czasem mam wrażenie, że za dużo planuję, za bardzo stresuję się różnymi rzeczami i nie potrafię odpuścić, wyluzować się kiedy czekają na mnie obowiązki! Czuję się jak stara babcia. Ale taki już mój charakter, nie potrafię inaczej! Mam nadzieję, że kiedyś opłaci mi się te całe moje stresowanie się :) 
A tak w ogóle to odkryłam kolejne świetne miejsce w Bydgoszczy! Seta disco - świetna muzyka, dużo młodych ludzi i spoko wystrój! Mam nadzieję, że będę tam bywać częściej! Coraz bardziej lubię Bydgoszcz... 

I have already came back from downtown (there is 2:30 a.m :)) and I had decided to schedule a post. I have a lot to do tommorow so it is good to save some time. I have a feeling that I'm planning too much, that I'm stressed out and I cannot chill when I know that I have something to do! I'm like a grandmother! But I'm like that, I won't be anonyone else... I hope that this stress will pay me in the future :)
Btw I have discovered another great place in Bydgoszcz! Seta disco - great music, a lot of young people and cool design! I hope I will meet this place more often! I like Bydgoszcz more and more... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz