Strony

piątek, 3 czerwca 2016

June






dress - H&M
cape - Stradivarius
shoes - Converse

fot. by Weronika
 
Witam Was w te piękne piątkowe południe! Siedzę, piję kawę, uczę się do egzaminu, który mam za 1,5h. Myślami jestem już zupełnie gdzie indziej! Dzisiaj ostatni dzień Juwenaliów i mam zamiar to wykorzystać! Wczroaj niestety nie mogłam wyjść, bo uczyłam się na egzamin, który miałam dzisiaj rano i którego NIE ZDAŁAM! Ale na szczęście za tydzień drugi termin! Trzymajcie kciuki za tą moją sesję, bo nie chcę spędzić wakacji na uczeniu się do poprawek!

Hello in this beautiful, friday noon! I'm sitting, drinking coffee and learning for an exam, which I have for 1,5 h. But I'm thinking about completely different thing! Today is the last day of student's holiday and I'm going to party like hell! Yesterday I couldn't go out because I had studied for an exam which I flunked today in the morning! But luckily there is another chance for a week! Keep your fingers crossed for my exam session because I don't want to spend holidays on learning for patch tests.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz