Strony

czwartek, 3 marca 2016

Thursday


 Przepraszam za zastój na blogu, ale studia całkowicie zapełniają mój czas! Dopiero teraz rozumiem ludzi, którzy mówią, że doba jest za krótka :) Ale mimo wszystko lubię te moje okropne studia, czuję, że to jest to, co chcę w życiu robić, że wybrałam dobrze. Lubię uczyć się języków, poznawać historię i kulturę różnych krajów, spotykać ludzi, dla których język to pasja i którzy zarażają tą pasją innych. 
Poza tym jestem przeziębiona, a pogoda jest okropna - jest szaro, pochmurnie i deszczowo, mam ochotę leżeć w łóżku i nic nie robić i mam wrażenie, że gdyby nie to, że muszę codziennie wstawać na uczelnie to pewnie by tak było. Ok, koniec mojego marudzenia! Miłego weekendu!

I'm sorry for stagnancy at my blog, but it's not about laziness, it's about lack of time! Now, when I'm studying I unterstand what people mean, when they say that 24h is too little :) But after all I like my terrible studies, I feel that this is what I want to do in the future. I like learning languages, getting to know new cultures, history other countries, meeting people for whom a language is a passion and who pass their knowledge on. 
Besides, I'm sick and the weather is terrible - it cloudy and rainy. I want to stay at bed all day. I suppose that if I hadn't go to the uni, I would do that. Ok, that's the end of my fussiness! Have a nice weekend!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz