Strony

sobota, 2 lipca 2016

Last one in Bydgoszcz









fot. Marcin 

hat - Asos
dress - H&M
shoes - Adidas

I nadszedł ten czas, na który tak długo czekałam :) Wakacje! Sesja zaliczona, dziękuję za wszystkie kciuki! Od środy pracuję nad morzem. Tęskniłam za tymi widokami, ludźmi... (mimo, że codziennie narzekam jak bardzo mi się nie chce! bo praca codziennie po 12h jednak może być męcząca). I już zdążyłam spalić się na twarzy.... ale znając życie to dopiero początek i jeszcze będę płakać z bólu! 
Dzisiaj skończyłam wcześniej, bo ok. 14 zaczęła się ulewa :) I korzystając z tego, że mam wolny wieczór, a jutro zaczynam pracę dopiero o 12, chcę w końcu jechać do Mielna! A jutro rano na plażę :) Ale zobaczymy, bo wiadomo, jak to bywa z planami... 

And here I am! :) Summertime! All exams are passed, so I thank you for your support! Since wednesday I'm working by the sea. I've missed these views and these people (although everyday I'm grumbling that I'm tired and I want to go home! but working through 12h everyday can be really tiring). I've burned up in the sun already... and as far as I know it is only the beginning and I'will cry because of burnings! :)
Today, I've finished earlier, because it started to rain as hell! And thanks to that I have a free evening. I'm going to go for party, because tomorrow I start the work at 12 a.m. so I can get enough sleep! But we'll see... you know how it is with planning...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz