Strony

czwartek, 7 kwietnia 2016

superstar







 jacket - Pull&Bear
t-shirt - H&M
shirt - second hand
jeans - H&M
shoes - Adidas

Dzień dobry! Mam nadzieję, że Wasz dzień jest równie dobry jak mój! Od rana jestem pełna energii! Nawet po raz kolejny przełamałam nieśmiałość i poszłam robić zdjęcia ze statywem :) Mój dzisiejszy strój jest jednym z tych, w których czuję się najlepiej - prosty, wygodny i na luzie. No i w końcu moje ukochane buty... :)
Ok, czas wracać do obowiązków... 

Hello, everyone! I hope your day is as good as mine! I'm full of energy since morning! I've even taken some photos with the tripod :) My today's outfit is one of my favourite - simple, comfortable and easy-going. And finally my favourite sneakers... :)
Ok, it's high time I come back to my today's duties...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz