Strony

wtorek, 15 marca 2016

black and hats






 hat - second hand
scarf - Cropp
shirt - New Yorker
cardigan - second hand
pants - Bershka
Shoes - Bershka

Mimo, że dzisiaj miałam na 13, wstałam o 8 i uczyłam się na kolokwium. Kiedy dotarłam na uczelnie okazało się, że zajęcia są odwołane! Mówcie mi Człowiek Pech! Ale mimo wszystko mam całkiem dobry dzień :) Oby reszta tygodnia też taka była! 
A wracając do dzisiejszej stylizacji to idealnie pasuje do nazwy bloga! Swoją drogą to całkiem dobre połączenie i pewnie jeszcze nie raz je tu zobaczycie! Dzisiaj pierwszy raz odważyłam się wziąć statyw i wyjść na miasto robić zdjęcia stylizacji. Znalazłam chyba najmniej uczęszczaną ulicę, a sesja trwała może 15 minut, ale i tak uważam to za swój sukces! 

Although I should start my today's classes at 1, I've got up at 8 and had learned for exam. When I'd got to the University, it has turned out that classes are canceled! Call me Ms Bad Luck! But after all I have pretty good day :) I hope, the rest of the week will be also so good. 
Comming back to today's outfit, I think it fits perfectly to the name of the blog! By the way I find this combination very nice and you'll see this many times here. Today I've dared to take a tripod and go out to take photos of my outfit. I found the most empty street and session lasted over 15 minutes, but I find it for my succsess!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz