Strony

poniedziałek, 1 lutego 2016

JANUARY SNAPS

Skoro i tak nie mogę się skupić na nauce na egzamin z historii filozofii to stwierdziłam, że przynajmniej dodam nowy post :)

Since I cannot focus on learning the history of philosophy, I decided to add a new post :) 



 Pierwszy prawdziwy śnieg w tym roku.
 The first snow this year.

Obowiązkowe selfie przed weselem. Dawno się tak nie wybawiłam!
Mandatory selfie before wedding. I haven't had fun like this for a long time. 


 
A tak pięknie było w mojej ukochanej wsi :)
How beautifull it was in my lovely village!


Pies akrobata :) 
The dog the acrobat :)


 I dostałam najpiękniejsze tulipany na świecie :)
I got the most bautiful tulips in the world :)

  
Kolejne obowiązkowe selfie przed piątkową imprezą.
 And another mandatory selfie before last friday party.

Have a nice day everyone! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz